Comfort food

När man äntligen får komma till sin naprapat och hon utbrister "ja, det kan ju knappast bli värre i alla fall", när man har svårt att gå när man kommer hem och man dessutom känner den allmänt nedstämda känslan som av olika anledningar poppat upp hos svenskarna i januarigråheten, då är det lite tufft. Ja, det finns ju saker som inte passar att hamna här, också. DÅ känns det nästan som en gudagåva när ens föräldrar har åkt till ett bageri och köpt två semlor till en som de sedan levererat - för att de redan vet allt detta. Utan att de blivit meddelade. De vet ändå. DET är mina föräldrar det. De bästa.


Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Åh... åh... åh... åh...



Nu vill jag klämma ut den här bebisen så jag kan åka till Sverige o få frossa i semlor! Det är ju så sjukt, sjukt gott!



Hoppas de fick dig att må lite bättre!

2011-01-12 @ 16:57:33
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Helena

Jädrar va gott! Ska ta min första på fredag!

2011-01-12 @ 20:29:03
URL: http://tradgardsgatan21.blogspot.com/
Postat av: elinjosefine

hehe så bra! Ja jag håller med våren kan verkligen komma nu. Jag bor några mil utanför Oslo och här är verkligen ett snöhål!



Hoppas du blev bättre efter behandlingen!

Semlan kan ju inte försämra det iaf.

2011-01-12 @ 21:13:12
URL: http://elinjosefine.blogspot.com
Postat av: Nicky

Mmm, vad gott! :) XOXO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0