Yala

Yala var något utöver det vanliga, hörrni. Vi var på plats för att åka på safari i nationalparken. Vår boendesituation var dock det coolaste med hela besöket. Vi bodde i bungalows mitt bland alla djur. Mitt i naturen. Utspridda på en ganska stor radie från en liten restaurang med utsiktstorn på taket. utanför min bungalow såg jag apor, ett vildsvin, harar och diverse ödlor. Vi fick inte gå ut själva efter mörkrets inbrott, utan fick ringa på eskort för att kunna ta oss någonstans. Det fanns nämligen krokodiler, de nämnda vildsvinen och en och annan elefant i närheten också, serni.



Vägen till sängen.



Ett styck vildsvin på väg till min bungalow.



Min bungis.





Varningsskyltar.



En styck bungalowutsikt! Sedan började då själva safarin.

















Jag ska inte uttråka er med mer djurbilder. Men det var fantastiskt gott folk! Fantastiskt.


Kommentarer
Postat av: Siri - En personlig blogg om mode och stil.

Åh vilka härliga bilder! :)

2011-02-24 @ 21:53:42
URL: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0