Heldag







Igår fick jag en heldag hos min favoritfamilj. Vi hade en liten lillejul, och min favoritpojke gav mig det finaste paketet jag någonsin fått. Han hade valt det mest färgglada pappret han hittade och dekorerat det med alla de finaste snörena han kunde hitta. I det låg det ett inramat kort på honom, och ett litet till plånboken. Så fint. Fler paket delades ut, och i mitt till favoritpojken låg det pyssel, som alla provade på i pysselrummet. Favoritpojken och hans underbara mamma bjöd på delikata cupcakes till dessert efter lunchen, sedan fikades det, käkades middag, kollades på film (Niceville, äntligen!) och käkades chips under heldagen. I över 12 timmar fick jag njuta och mysa. Batterierna är nu laddade tills nästa gång vi ses. Däremellan har jag ju fotot i ramen som favoritpojken tyckte jag skulle ha bredvid sängen. Det ska jag.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Underbart! Det är sådana dagar som verkligen fyller på energiförråden igen.

Kram

2011-12-30 @ 08:09:53
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0