Mat- och dryckesinferno











Som vanligt är det många jag vill träffa i min forna hemstad. Det har hunnits med åtskilliga träffar under min tid i Skåneland. De innehåller uteslutande mat och/eller dryck. Jag har under denna dag lyckats klämma in hela fyra sällskap med lika många mat- och dryckestillfällen. Det är tur att jag rör mycket på mig under min semester. Annars hade jag fått rulla till min nästa destination. Som för övrigt är Frankrike och Paris och som inträffar lagom till veckoslutet.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du njuter på precis rätt sätt Jenny! Och Paris...man kan ju inte annat än bli sååå avis. Åh, att man alltid längtar dit. Till och med , med bebis i magen ;) kram

2011-08-17 @ 07:25:28
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com
Postat av: MANDOSA - Kläder Bilder Musik

ser riktigt gott ut!

2011-08-19 @ 15:37:03
URL: http://mandosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0