Bäbisgos



I går lyckades jag klämma in ett besök av två av mina favoritflickor (hallå, jag har ju semester, varför är det så mycket?!?). Hon är underbar, Helenas dotter. Vacker, bedårande och alldeles, alldeles underbar. Jag sjöng små visor för henne medan Helena catchade upp lite på vad som hänt på nätet den senaste tiden. Krashad dator och bäbis kan göra att man behöver det. Jag köpte nyligen ett babygym som lillkickan ska ha när hon är och hälsar på mig, och det testkörde vi för första gången igår. Det kommer bli super när hon blir lite äldre. Åh, vad jag längtar tills hon kan säga mitt namn. Och kramas. Fanst det är ganska så förbaskat underbart nu också, för den delen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0