En för alla, alla för en.

När jag hämtade posten idag blev jag stolt. För i detta hemmet vet vi vad som är viktigt. Jag må blogga om min saknad av macaroons, om hur jobbigt det är i min vardag när jag är lite förkyld eller hur tråkigt det är med frost. Men jag vet vad som är viktigt, på riktigt. När det verkligen gäller. Jag ger varje månad till så många olika organisationer jag bara kan. För även om det är en kliché så är det sant att en inte kan göra allt, men att alla kan göra lite! Förra året gav jag DETTA i julklapp till mina vänner. Och för att inte säga för mycket satsar jag på något liknande i år med. Sex år av näsan i universitetsböckerna skrivna om svält, folkmord, förtryck, systematiska våldtäkter, malariaspridning och brist på rent vatten sätter sina spår. Klicka gärna HÄR, HÄR eller HÄR när det är dags att införskaffa klapparna i år. Puss!


Kommentarer
Postat av: Ferferi i Göteborg

Du har ett hjärta av guld Jenny. Verkligen. Älskar din idé. Jag kanske snor den till julklappar jag med!

2010-11-18 @ 23:54:10
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0