Jag tar er på orden!

Kalymnos, 2012
 
När jag bloggade om min semesterbaksmälla rådde ni mig till att genast boka en ny resa. Så det gjorde jag! Idag drar jag helt sonika till Grekland för en långweekend. Har aldrig varit på Greklands fastland dit jag nu ska, och inte i landet på två och ett halvt år. Så tjoho! Vädret är inte som på bilden ovan, men väl soligt. Jag hoppas på en och annan uteservering, massa saganaki och ett och annat glas vin! Bon weekend, mes amis! Eller vad det nu heter på grekiska... Tjipp!
 
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Men va härligt! Jösses va du reser!
Ja
Pärlan har funnit sig i vagnen! Oftast, skrik o gap i hallen varje gång men brukar sluta :)

Svar: Bra att det slutar i alla fall! Trevlig helg! ❤️
Jenny Lina Carlsdotter

2014-10-31 @ 11:56:05
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Sandra

Ha världens bästa helg nu. Njut av livet.
Och jag vill också ses! Vi har som sagt mycket att avhandla ;)
Kram!

Svar: Ja sannerligen! Snart! Om inte annat i jul! Stor kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-10-31 @ 15:07:58
URL: http://storstadsstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0