Weekend fun

 
Ännu ett veckoslut till ända. Jag har haft en fantastisk helg, och min nya grej att ha den i bloggskugga känns bra. Men här kommer en liten helgrapport: AW-klättring och fredagsmiddag med sparrisrisotto och maräng-swiss med ett gäng vänner, TRAPPEN med tre starka grabbar och söndagsbrunch gjord av undertecknad och uppäten med hjälp av fyra vänner. Det blev mina bönmuffins, min nyttiga chokladmousse, baked oatmeal och egenbakade criossanter, bland annat. En fin helg. Innan denna helgen var jag uppbokad fyra helger i rad, och efter denna helg är jag uppbokad fem helger till. Därför var denna helgs (förutom brunchen) aktiviter spontana och det kändes härligt och ovanligt för att vara jag. Nu kickar vi gång denna vecka, trots regn och rusk. Snart kommer sommaren, vänner.
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Dina bjudningar alltså - en klass för sig! En fröjd för både ögat, smaklökarna och framför allt det sociala :)
Hoppas att helgen gett en massa ny energi inför stundande vecka.
Kram

Svar: Åh tack kära du! Känner nu att det är VÄLDIGT långt till nästa helg...men, men... ;) Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2014-05-12 @ 09:31:14
Postat av: Angus

Åh va fint du gjort! Ser supergott ut!

Svar: Mmm det var gott! :) Synd att du inte kunde.
Jenny Lina Carlsdotter

2014-05-12 @ 20:20:06
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Lotta

Ser delikat ut!!
Ett bord fyllt med läckerheter….och jag vill smaka på allt!

Du kan det här. Världsklass!

Visst är det skönt med en blogg hiatus….för mig är det dax snart då jag åker till Sverige och då bara äter jag bullar, varmkorv, godis och njuter och hinner inte med att blogga ;-)


Stor varm kram!
Lotta

Svar: Åh vad härligt att komma hit! Hoppas vädret blir bättre, har varit väldigt kallt å det senaste...
Stor varm kram tillbaka!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-05-13 @ 03:40:09
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0