Sen sist

 
Ja long time no blog. Sedan sist. Besök från hufvudstaden med vintageshopping, sightseeing och Bergslagsmys. Vårrusande. Möhippa med höghöjdsbana, relax, middag och bus. Morsdagfirande, födelsedagsfirande, promenader i naturen. Poolfix hos syrran. Släktbesök. Mera springande. Grillning i parken med vänner. Spapedikyr. Gosande med diverse djur. Middagar, luncher och trevliga stunder. Fullt upp kan man säga. Livet är bra och jag njuter. Om man vill kan man följa mig på instagram där jag heter carlsdotter. Där finns jag lite oftare än här. Trevlig helg, kompisar!
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mmm….underbart!! Du väcker alla mina sinnen!

Och så skönt med lite blogg paus. Instagram - bra kombo till bloggen. Gillar det också.

STOR KRAM!


Svar: STOR KRAM tillbaka! Nästa gång du är i Svedala vill jag ta en kaffe och kardemummabulle med dig! 😍
Jenny Lina Carlsdotter

2014-05-30 @ 15:08:16
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Angus

Det blev lite tomt här inne kände jag, skönt med en uppdatering. Och tur att insta finns:)

Svar: Visst sörrö! Pöss
Jenny Lina Carlsdotter

2014-05-31 @ 12:03:21
URL: http://www.angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0