Extraordinary


I går hade jag bokat bord på den lite lyxigare restaurangen som finns i anslutning till min arbetsplats. Där högsta hönset för min stora arbetsplats alltid äter och där man måste vara anställd för att få äta - men får ta med sig en gäst. Gästen var min "syrra" som var på besök från Hufuvstaden. Hur mysigt som helst! Det var lyxigt att få äta annat än matlåda i lunchrummet, ta långlunch och få lite kvalitetstid med en av mina allra bästa vänner. Vi hade hur mysigt som helst. Jag kom på idag att jag mår ju så bra nu! För bara halvannan vecka sedan var jag så skör och påverkad av saker som hände runt omkring mig. Och det var så stressigt på jobbet. Men genom att prata med mig själv och jobba mig igenom allt är jag nu tillbaka på banan igen. Känns underbart. Som om plötsligt livet är så lätt, luften så lättandad. Och idag är det fredag. Det betyder klättring, middag och teater med ett helt gäng vänner och kollegor. Hurra! Trevligt veckoslutsintrång, kompisar!
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Men, vad skönt att saker och ting ibland kan vända så fort! Gläds med dig! (Heter det verkligen gläds?) Puss och kram

Svar: Eler hur?!?!? Ses på söndag! Puss
Jenny Lina Carlsdotter

2014-03-21 @ 11:11:38
Postat av: Angus

Ja men eller hur! det blir ju himla opersonligt att du får veta genom bloggen, jag messar dig på måndag innan jag avslöjer på bloggen! ;) ha en bra helg min fina vän

Svar: Hihi, gör det! KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2014-03-21 @ 11:12:15
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Lotta

Jag får energi och mår bra bara av att läsa det här! Så skönt att du hittat balans och känner dig i bättre form. Den är en underbar känsla.

Att äta gott, lugnt och lite längre utan stress - bland det bästa som finns! Så en bra helg på det. Prima. Har också lite kul på gång som jag längtar till.

KRAM!!

Svar: Tack fina du! Ha en underbar helg med det du har på gång. Stor kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-03-21 @ 23:30:51
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: lovisa

mysigt det ser ut!

2014-03-23 @ 16:22:17
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0