Ännu en dag i juni

 
En av de bästa helgerna på länge har precis passerat och med det blev jag helt plötsligt sugen på att blogga igen. Dela med mig av allt underbart. Svensk sommar är nästan löjligt underbar. Helgen fortsatte med härligheter. Lunch och middag vid poolen. Grillat, kaffe, städning på logen, hund-, katt- och lammgos. Besök av vänner och barn, springtur i skogen och promenader längs med landsväg, solvarm hud, planering inför resten av sommaren och familjehäng. Jag hoppas på fler sådana härliga helger. Denna sommaren ska jag omfamna att den är här innan min semester inleds. Njuta av den, även fast jag inte är ledig. Leva i nuet. Fint, så.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det låter helt fantastiskt alltsammans. Pool och lamm. Fint!
Har också älskat denna helg med många vänner och middagar och lek. Nu håller vi tummarna att sommaren följer med oss länge.
Önskar dig den bästa starten på veckan!
Kram

Svar: Detsamma fina du! Stor kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-06-16 @ 09:34:04
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com
Postat av: Angus

Mysigt jenny!
Jag kan säga till när jag samlat ihop en påse som jag tänkt sälja på tradera så får du kolla först :)
Fika ons eller tors?

Svar: Toppen! Får bli ons för på tors bär det av till midsommarfirande! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2014-06-16 @ 10:29:10
URL: http://www.angusfoto.blogg.se
Postat av: Mia

Det ser ut som mamma har två bodyguards! Tack för en fin helg!

Svar: Haha, ja! Tack själv! Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-06-18 @ 17:13:33
Postat av: Gustav

Vilken underbar miljö du vistas i. Som stadsbo kan jag sakna "riktig" natur - Nära. Fina kort som alltid. Använder du någon speciell kamera. Har blivit sugen på att testa mer än mobilen.
Vänligen GT

Svar: Underbart är det, att ha kakan och äta den! Iphone är det men jag är så sugen på att köpa en riktig kamera och bli bra på att fota.... Stor kram till er!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-06-18 @ 22:56:54
Postat av: Lotta

Exakt, svensk sommar är galet underbar. Ville ta med mig den hit!

Magisk helg och jag hoppas denna blir lika bra!

Glad Midsommar finaste du!

Lotta

Svar: Hoppas du hade en underbar midsommar, fina Lotta! KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2014-06-20 @ 22:25:48
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0