Hufvudstaden









En kort visit i Hufvudstaden har jag också hunnit med. Drinkar på Mosebacke, Och Himlen Därtill, Berns och Solstugan, middag på Pelikan och Primo Ciao Ciao, frukost på Non Solo, häng i parker och vid vattnet, mysiga stunder och skönt häng. Och så en liten behandling inför bröllopet, så man har fina bryn och fransar. Fint så. Nu är det Bergslagen och bröllopsbubblan som gäller. Organisationen är en family affair. Och jag är Toast Madame och förste snittgeneral. Vi ses, kompisar! 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Mitt hjärta slår hårdare och jag blir lite knäsvag….sommarstockholm ju!

Gå all in i bröllopsbubblan nu!!! Låter underbart xo

Svar: Ja underbara Stockholm! Nu är jag i Bröllopsbubblan. Kommer nog inte bli bloggning på ett tag.. ☺️ KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2014-07-25 @ 02:09:15
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Angus

Så underbart! Du kommer självklart göra succé :)!grattis till det
Lyckliga brudparet :)

Svar: Tack och tack! ☺️❤️
Jenny Lina Carlsdotter

2014-07-25 @ 11:42:56
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Carolin

Stort lycka till på alla fronter. Och njut. Sommarvarma hälsningar C.

Svar: ❤️ Älskade vän. Tack! Det ska jag. Puss
Jenny Lina Carlsdotter

2014-07-27 @ 15:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0