Havet

 
Jag fullkomligt älskar havet. Älskar det öppna, det fria, det vilda. Jag som kommer från Bergslagens djupa barrskogar älskar landskapet kring havet. Jag älskar den salta luften, fåglarnas skrik, ljudet från vågorna. Sandstränder är nog favoriten, men klippor är fina med. Jag satt i helgen där och funderade på Pyke (bara GoT-fans fattar) medan mitt sällskap klättrade (mer om det framgent) vidare efter att jag gett upp. Jag har bloggat om havet förr, men det är så speciellt för mig. Det känns för en Bergslagsbo så exotiskt och magiskt. Jag bodde under min tid i Skåne nära havet och promenerade nästan varje dag längs med havsstranden. Fick aldrig nog. Tror aldrig jag kommer att få nog. På min semester kommer jag förhoppningsvis att bada i Medelhavet. Ljuvligt.
 

Kommentarer
Postat av: Christine&Paris

Wow, vilka bilder! Det ser helt fantastiskt ut. Och här har du en till som älskar havet. Finns ingen annan plats på jorden där jag känner mig så fridfull som vid havet eller en sjö :)

Svar: Tack! ja, det var ganska fantastiskt faktiskt. :)
Jenny Lina Carlsdotter

2014-07-02 @ 14:39:12
URL: http://christineiparis.blogg.se
Postat av: angeliqe.blogg.se

Underbart! Älskade hav. Saknar dig! <3

Svar: Saknar dig med! Såg att du var i Öret. Nästa gång får vi ses över en kaffe eller så! <3
Jenny Lina Carlsdotter

2014-07-02 @ 17:58:56
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snart snart ska jag också njuta av hav! Längtar :)

Svar: Vad härligt!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-07-05 @ 09:10:28
URL: http://www.intheheadofs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0