Weekend fun


I helgen fick jag uppleva en helt ny grej. Nämligen klättertävling. Jag har ju varit halvförkyld i två veckor nu, så jag deltog inte själv (och ska sanningen fram skulle jag nog inte vågat i alla fall, alla klättrare där var så duktiga och coola). Men jag var förste kritbärare, massör, score card-ifyllare och vätskeinstans åt syrran som hängde på väggen i flera timmar. Sedan gick vi hem till mig där hon fick pusta ut på soffan och sedan kom det hem en hel drös klättare på middag hos mig. Jag har lärt känna en massa nya människor genom att hänga med min syrra på klättringen och sådant är ju alltid trevligt. Efter middagen åkte vi tillbaka till klätterlokalen där det vankades fest med liveband och bar. Det var en mycket trevlig kväll, måste jag säga. Jag älskar att träffa nya människor och lära mig nya saker (även om det sistnämnda kan vara lite läskigt samtidigt) och klättringen gör att jag får både och. Vi får se om det blir en klättrare av mig också...
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Även min lördag spenderades till viss del i en klätterhall (heter det så?) Med tanke på den något oplanerade utflykten var jag inte alls klädd eller förberedd för detta så jag nöjde mig med att vara åskådare. Men oj, vad sugen jag blir på att testa!

Svar: Jaha, va kul! Du får följa med nästa gång du är här! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2014-01-30 @ 16:20:40
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0