Mer vintersport


 
Under julledigheten blev det mycket sport och träning. Eller, mycket och mycket; mer än vad det brukar bli i juletider. Dagen efter curlingen åkte vi upp till Romme Alpin över dagen. Det var ganska bisarrt, för det var helt grönt förutom de nedfarter som hade blivit preparerade med konstsnö. Jag tror aldrig våra snowboardboots har gått på gräs och grus innan, som syrran påpekade. Det var trots detta faktum (och det varma vädret) helt ok åkning. Lite "smörigt" blev det ju i backarna, men långt över förväntan. Jag - som har åkt mycket i mina dagar - har under studietid och arbetsssökartid inte fått komma i väg på några år. Detta adderade ju såklart till den positiva upplevelsen. Har jag tur kommer jag iväg till riktiga fjällen redan till helgen. Ska bara övertyga min chef om att ge mig semester, bara... 



Kommentarer
Postat av: angeliqe.blogg.se

Åh hoppas du får ledigt, jag önskar jag också fick åka till fjällen..

Svar: Jag fick ledigt!!! Hurra! :) Vad är fjällen dock, mot Thailand? ;) KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2014-01-08 @ 09:36:42
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det där är något jag gärna hade hunnit med denna vinter. Men det får vänta. Ser ut som att du hade kul iaf ;-)

Svar: Ja och nu är vi i fjällen! :) Så himla härligt!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-01-09 @ 18:31:05
URL: http://www.intheheadofs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0