Jullov



Jag är på jullov. På riktigt. Jag har curlat, åkt snowboard, klättrat, promenerat, träffat nya människor, fikat, lunchat och käkat middag med människor, kollat på utställningar, gått på bio och bara tagit det lugnt. Jag har fixat och trixat hemma. Kramats med familjen. Funderat på hur jag vill att mitt liv ska vara. Funderat på relationer och hur jag vill att de ska utvecklas och om jag verkligen kan påverka det. Jag har lagt upp min 2014-strategi. Fina dagar som när de är slut bara kommer att ha varit lite drygt två veckor men som faktiskt känns som mycket, mycket längre. Och ännu är det två dagar kvar. Och jag har vänner kvar att träffa, luncher, middagar, fikastunder kvar att avverka. Träning att utföra - om förkylningen äntligen ger med sig. Kanske en bio till att bränna av. Jullovet är ännu inte till ända. Så himla underbart. 
 

Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Du, det låter himla bra det där! Hoppas du hittar en fin balans i livet 2014!

Svar: Det hoppas jag med! På det stora hela lyckades jag men det även 2013. Jag måste bara justera dipparna lite... :) Hoppas ditt år blir toppen också!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-01-04 @ 22:27:58
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Angus

Jag vet ingen som är så bra som du på att ta vara på ledigheten!!! :)

Svar: Hihi! Tack, det tar jag som en komplimang!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-01-05 @ 15:53:12
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0