Tre vitt skilda videor jag tycker du ska se

 
Det är alltid viktigt att problematisera könsroller i samhället och hur det faktiskt ser ut. Den här videon har tydligen cirkulerat ett tag, men jag upptäckte den i veckan. Denna och den med dansarna i Red Light District (som också är "gammal")  har spridit sig på sociala medier återigen på sistonde. Och det är ju bra. Och viktigt! Denna hugger extra i bröstet då det utspelar sig i Paris där jag bott och sett eländet, och där är det faen mycket värre än t.ex. här i Öret.
 
 
 
Det är är något helt annat (men man kan ju diskutera kvinnosynen i serien - såklart, men det tar vi en annan gång). Om två månader är det dags för premiären av mitt favoritserie. och den lovar mer action än någonsin. Jag kan knappt vänta! Titta på videon ovan så får du en kvart av glimtar av nya säsongen, bakom kameran-bilder och intervjuer med skådespelarna. En fröjd!
 
 
 
Som rävälskare MÅSTE jag helt enkelt dela med mig av denna. Så söt. Ett leende för dagen. Behövs efter första filmen. Ha en bra torsdag, kompisar!
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

2 av 3 videos har jag redan sett och delat ;) Den sista får jag passa på att ta del av här.
Hoppas du får en riktigt fin torsdag - snart helg igen!
Kram

Svar: Ja, den är så söööööt! Jag önskar även dig en fin torsdag! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2014-02-13 @ 09:27:04
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0