Restaurang Meza


I går fick jag ett överraskande sms av Angelica. Hon undrade om vi inte kunde käka middag ihop på kvällen, hon jag och Anna. Hon tänkte nämligen ta sig till Öret då det var hennes lediga dag. Absolut! Jag hade en värkdag som inte de starkaste smärtisarna kunde råda bot på, så jag behövde verkligen lite mys. Och mys fick vi. Vi gick till Restaurang Meza i Behrn Tower i Örebro och smaskade i oss tjugo olika meze. Jösses vad gott det var! Jag tryckte tills magen stod i fyra hörn och ändå fick jag med mig en gigantisk doggie bag med mig hem. Servitören var väldigt trevlig och tillmötesgående, miljön var supermysig och maten mycket god. Restaurangen var ganska tom när vi kom men under tiden fylldes den nästan. Den är uppenbarligen populär. Tummen upp för Meza. Och för tjejerna. De är så fina. Jag är glad att jag har dem! Tack, Anna och Angelica!
 
Meza, Rudbecksgatan 7, Örebro, 019 - 12 30 40
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Oh så mysigt! Det är ofta de där spontana tillfällene som blir de allra bästa. God mat i trevlig sällskap kan man aldrig få för mycket av.
Hoppas du blev stärkt av kvällen och mår bättre idag.
Kram

Svar: Tack Ellinor! Har fortfarande ont men det är bättre! Jag önskar dig en fin tisdag. Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-02-04 @ 09:54:13
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Julia

åh älskar plockmat :) så mysigt!

2014-02-04 @ 19:40:50
URL: http://takethetime.blogg.se/
Postat av: Angus

Tack själv underbara jänta!

2014-02-04 @ 20:10:07
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0