East West

 

I lördags blev jag bjuden på middag som tack för att jag lånade ut min lägga till vernissagen. Vi var på en av Örebros mest populära restauranger. Jag har bloggat om det innan, för knappt fyra år sedan. Herregud vad tiden går! Jag tyckte liksom att jag visste hur det var där. Det visste jag inte! De hade byggt om (så mysigt), servicen var fortfarande bra, men maten hade hoppat upp minst fem snäpp. Och det var liksom, proffsigare, snyggare. Ja, både inredning och mat. Det kan ha varit att jag inte hade ätit på hela dagen, men jag är ganska säker på att det bara var att maten var helt underbar, för alla vid bordet ooohade och ahhaaade sig över sina tallrikar. Både de med sushi och sashimi och de som åt grillad mat. Mums! Dessutom hade de till min stora förtjusning inefärslemonad (jag har helt snöat in på diverse ingefärsdrycker). Desserten var väl inte det mest underbara jag ätit och cappuchinon lite ljummen, men annars var allt tipptopp. Jag måste dit snart igen!
 
East West, Engelbrektsgatan 8, Örebro,  019 - 320 330
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0