Door of love


När jag beställde mina tackkort till mina Trettisgäster såg jag till att printa ut en rad foton från min ajfån på vänner och familj. Jag hade en tanke om en fotovägg i hallen på alla jag älskar. Det har gått lite sådär med det. Dels för att jag ibland har svårt att komma till skott dels för att det när jag kommit till skott inte funnits det jag behövt (HUR kan alla ramar vara slut, liksom?). Nu sitter ett gäng av dem istället på min kylskåpsdörr. Med mina fina magneter. De som är från instagram (ännu mera kärlek från mina fina människor!), de på grekiska helgon jag fått av föräldrarna som ett liten skämt, och inte minst mitt fina katarkors. Och på sätt och vis är ju det bättre. Nu får jag se dem flera gånger om dagen. Och alla mina fina människor är mig lite närmare.
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

När jag var hemma i julas plockade jag med mig en bunt gamla bilder från när vi var små, som jag hittade i min systers rum. En del av dessa sitter nu på min kylskåpsdörr och det är lika roligt varje gång jag ser dem samt när andra studerar dem ;) Är dålig på att framkalla nya bilder, men tänker ofta att jag borde..."en vacker dag"

Önskar dig en fin fredag och underbar helg!

Kram

Svar: Så tänker jag med...detta var första gången. Jag passade också på att framkalla "skogsbilden" som Angelica har tagit på mig som nu sitter på väggen, förstorad.. :) Kram och ha en fin helg du med, nu ska jag klättra!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-02-07 @ 08:34:26
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Miss Marie

Jag älskar bilder, har dom både högt o lågt här hemma! :)

Svar: Jag har inte haft så många innan, så detta är extra kul! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2014-02-07 @ 15:27:54
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Fam Larsson

Love you tooooooo!!!

2014-02-07 @ 20:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0