Fruhippa

 
Igår kväll kom jag hem från Malmö och en av mina allra bästa vänners fruhippa. Om ett par veckor bär det åter igen av mot Skåne då det vankas bröllopsfest, ett år efter att de sa ja till varandra på en strand. Kan knappt vänta! Det var en underbar helg där sommaren valde att återbesöka oss, precis när vi skulle hänga på spa. Lyckan i det! Jag hann även med att bröllopsbruncha innan jag lämnade Skånes huvudstad, då jag i och med hippan missade min kusins bröllop som var samma dag. Det är mycket nu. Nu kör vi en fullspäckad vecka där jag inte har en lugn stund. Trevlig måndag, kompisar!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trevlig måndag och start på veckan. Inspirerad av allt du skriver om just nu! Wow vilka resor och äventyr. Kram

Svar: Tack och tack detsamma! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2014-08-25 @ 21:42:54
URL: http://storstadsstockholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0