Vänner






Igår lunchade jag med min fina favoritdanska. Jag bjöd henne på lunch i solen vid vattnet. Det var så länge sedan vi fick kvalitetstid. Hoppas vi får ihop det snart igen. När jag hade jobbat klart tog jag och vännerna lite AW. Det blev en riktig runda med mat och dryck (jag bytte dock tidigt till Ginger Beer och tonicvatten, trettis idag ju) på K25, Nosh & Chow, Brillo och O-baren. Härligt att lufta sig lite ute bland folk. Och skratta mycket med mina fina vänner. Idag är det dags för den där aktiviteten jag väntat på så länge. Bara en nörd som jag kan vara så peppad. Jag rapporterar sedan, så klart. Nu välkomnar Stockholm oss med tredje dagen med strålande sol sedan jag kom, och vi ska göra lördag. Tjipp, kompisar! 



Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag ligger efter! Har missat att du njuter av Stockholm i helgen. Perfekt. Och god mat, vänner och en aktivitet som jag blir nyfiken på såklart ;)

Stor kram!

Svar: Såklart! :) En fullspäckad helg med så mycket kärlek. Lovely! KRAM!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-04-05 @ 22:07:25
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Kenza

Oh that bleu! Magnificent! Thank you.
Kenza.

Svar: It is wonderful in Sweden right now! Spring is finally upon us.
Jenny Lina Carlsdotter

2014-04-06 @ 00:31:56
URL: http://caramelcaramelo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0