Söndag

 
Åh, vad underbart det har varit i helgen. Jag har tillbringat den i Hufvudstaden. På en filt i Hagaparken, med tjejkompisarna på brunch, med bibimbap och vin med vännen, med hundgos, trettis, promenader och mys. Med allt man behöver, egentligen. Igår åt vi sen frulle på Mellqvists. Jag var - som alltid efter en trettis - ganska skör och det var precis vad jag behövde. Sedan mötte vi upp med andra vänner och tog en lugn promenad genom Stockholm, glass på Stockholms glass och sedan ett tåg hem för undertecknad. Denna vecka är kortvecka och bjuder på ännu en resa. Bra så. Älskar för övrigt den översta bilden som min vän tog på mig i smyg. Får mig att känna mig som en kändis som en papparazzi fångat. Lite sköj. Ha en underbar start på veckan, kompisar!
 

Kommentarer
Postat av: angeliqe.blogg.se

Vad härligt det låter! Jag önskar jag hade tid för lite Stockholm... Hoppas vi kan ses snart. Puss!

Svar: Ja jag åker ju bort i helgen igen.. Men du har väl sett min fb-inbjudan för brunchen? Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-04-28 @ 09:30:01
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Även om jag verkligen gillar de bilder du tar, är det fint att se även dig på bild ibland. Skör eller ej - det strålar verkligen om dig vackra kvinna <3

Låter som en mycket fin helg. Har ni haft lika soligt och varmt försommarväder som vi? Har bara njutit från början till slut - underbart! Tre arbetsdagar känns nu som piece of cake innan vi tar en dags ledighet innan den riktiga helgen kommer igen.

Må gott! Kram

Svar: Nej men Gud, tack! Trodde dock att jag ofta var med? Kanske mera på fb och insta.

Ja vi har fortfarande 21 grader varmt och strålande sol, helt ljuvligt. Tyvärr ska det falla typ 15 grader och kanske till och med snöa i veckan, och jag som ska ut och resa! Ska du också ut?
Jenny Lina Carlsdotter

2014-04-28 @ 11:25:09
Postat av: Angus

Lovley Jenny! Gullig Boston oxå! :) roligt att ni haft det så bra! 💗💗

Svar: Eller hur, mycket göllig! Puss!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-04-28 @ 18:31:26
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Lotta

Du gör mig alltid så glad! Dina härliga helger smittar av sig ;)

Och snart, sitter jag där, på Mellqvist!!!

Jag tänkte precis detsamma, att första bilden på dig är extra läcker ;)

KRAM!!

Svar: Åh, underbara Stockholm! Hoppas det är varmt när du kommer. Om du kommer denna helgen blir det ju lite kallt, men man kan ju sitta inne! Det finns ju så mycket med Stockholm som aldrig blir gammalt. Och om man tröttnar på det gamla vanliga finns det alltid något nytt att upptäcka. Lovely. KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2014-04-29 @ 02:30:19
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Ellinor

SV: Det kanske du är - men tyckte bara att det var något speciellt med just dessa bilder :)

Vart bär det av härnäst? Nästa utlandstripp blir London tillsammans med systeryster, det är dock inte förrän i början av juni. Däremellan får vi se...Vi har pratat om en helg i Stockholm och Falkenberg i alla fall.

Svar: Gotland blir det! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2014-04-29 @ 08:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0