En bättre start





I morse tog jag ut en liten friskvårdstimme. Jag hade tänkt springa, men det gick så dåligt igår att de andra på gymmet (springer inne ibland nu, pollen gör det ytterst jobbigt att springa ute) kände sig tvungna att peppa mig. Så jag gick en powerwalk i morse istället. Bättre än sängen, liksom. Och vilken dag! Det är så vackert nu! Jag ska vara borta hela påsken på olika adresser och detta är vad jag förväntar mig: kära återseenden, en vän som Judas (!), bebis- och kattgos, badkarsbad, goda middagar, häng med kanadensare, kyrkobesök (många blir det när jag hälsar på min vän prästen, och trots att jag inte är kristen älskar jag det!), sol, kaffe, godis, motion, nära och kära och en utläst Game of Thrones-bok. Låter väl som en bra påsk? Vad gör ni? 



Kommentarer
Postat av: Miss Marie

Vilken fullspäckad påsk! Vi har tänkt åka till svärföräldrarna idag, men det beror på hur Alfred mår fram igenom, han snorar fortfarande. På lördag kommer kompisar från München på besök, bland annat en två månders bebis som vi inte träffat tidigare. Beeeebisgooooos! :)

Svar: Åh bebisgos, underbart! Hoppas A kryar på sig och att ni får en riktigt glad påsk!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-04-17 @ 10:18:02
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Vilken morgon! Våren är verkligen fantastisk och jag blir lika glad varje dag jag vaknar upp till detta.
Ikväll flyger jag till Budapest där jag skall spendera påskhelgen. Skall bli mycket trevligt, efterlängtat och framförallt välbehövligt med lite miljöombyte.

Önskar dig en riktigt Glad Påsk vännen!

Svar: Ja, det är så underbart! Åh, ha en underbar helg! Min vän som gör postrarna "Cities by Me" som hade vernissage hos mig är just nu där för att göra en Budapest-serie också! :) Glad påsk!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-04-17 @ 10:40:34
Postat av: Angus

Låter som en ypperligt bra påsk!! :) jag ska
På middag x 2. Perfekt o bli bjuden och slippa bjuda ;) sen ska jag äta massor med godis. Det är inte bra för mig (för nån) jag vet men i påsk går jag bananas!!

Svar: Låter som även du ska få en ypperlig påsk! Påskpuss till dig!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-04-17 @ 14:11:59
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: angeliqe.blogg.se

Jag ska jobba hela påskhelgen, blir ledig på tisdag. Men jag ska försöka njuta lite emellan passen. Sol och mat! Glad påsk finaste! <3

Svar: Glad påsk sötnöt! ❤️
Jenny Lina Carlsdotter

2014-04-17 @ 19:42:04
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: johanna - tillvaron.se

Vackert. Jag saknar min disciplin att ta mig upp på morgonen. I maj ska jag försöka :)

Ha en fantastisk påsk. Här blir det lugn och ro. Har flängt runt till olika adresser med kläderna i väskor alltför mycket på slutet så nu blir det så skönt att vara hemma i min borg!

Svar: Detsamma! Ha det så bra i er borg! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2014-04-18 @ 11:56:09
URL: http://tillvaron.se/johanna
Postat av: Linda på Markbladet

Äter, umgås, kramas, luktar på bäbis och hänger med nära o kära.

Svar: Låter toppen!
Jenny Lina Carlsdotter

2014-04-18 @ 17:17:47
URL: http://markbladet.se/bloggar/lindas-blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0