Mellan två helger


Jag är verkligen mellan två helger. Förra helgen handlade helt om min trettis. Nästa kommer att tillbringas i Paris. Den här veckan blir liksom vakuumet emellan. Men. Det händer grejer ändå, fina grejer. I natt vaknade jag av världens finaste sms.Två av mina allra bästa vänner har äntligen fått sin bäbis. Och alla mår bra. Hurra! Och idag ska jag bouldra (!) med syrran. Ska bli spänannde. Hon har tagit med tejp om "våra fingertoppar skulle spricka". Jösses. Och så packar jag upp presenterna. Herregud vad presenter. Och fina blommor i min lägga. Som ovan. Och så städar och diskar jag. Blev inte klar igår, det var ganska mycket, om man säger så... I alla fall. Ett slags vakuum. Fast ett lyckligt sådant. Hurra för bäbis!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ibland hamnar man i de där perioderna när allt fint och roligt bara avlöser varandra. Det är dock viktigt att inte glömma av att stanna upp och landa lite i allt det som är. Skönt med några vardagar nu mellan 30-årsfest och Parisresan.
Önskar dig en fin vecka!
Kram

Svar: Och jag önskar dig detsamma! Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-09-24 @ 08:51:07
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Caroline

Åh härligt med en massa fina saker på g.
Hoppas du hade en underbar fölsis, såg ut som det iaf! Vi åker till Italien på torsdag och firar 10 år ihop och 5 år som gifta, ska bli så skönt!
I oktober ska jag till Paris på tjejresa (7st, kan sluta hur som helst) du får gärna hojta om du har några härliga tips!
Ha de tres fantastique en Paris ma belle!

Svar: Åh vad underbart för er! Och er resa, jag hoppas att den går precis som ni vill! ❤ Jag har massor med Paristips i arkivet, men jag är övertygad om att det kommer fler efter helgens äventyr! :) kram fina
Jenny Lina Carlsdotter

2013-09-24 @ 20:54:22
Postat av: Angus

Grattis till bäbis!! och supefina vasar!

Svar: Tack och tack! Den ena vaden ärvde jag efter farmor, och sedan hittade jag en likadan på Myrorna inlåst i ett glasskåp!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-09-24 @ 21:29:59
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0