Ingen vanlig dag

 
Idag är det ingen vanlig dag för idag för trettio år sedan föddes jag, drygt fem veckor för tidigt. Efter att ha fått bo i kuvös ett tag fick jag sedan flytta hem till mor och far, där jag fick ligga klädd i dockkläder den första tiden. Min pluttiget har jag tagit igen med åren och dessutom kompenserat med att prata mycket, fort, högt och ofta. Idag fylls mitt hem med vänner och bekanta och förhoppningsvis en hel massa kärlek. Eftersom idag även är den internationella fredsdagen och jag är en gammal freds- och konfliktstudent hoppas jag också på en lite mera fredlig dag. Dagen vigs åt snittproduktion och fix, men först: födelsedagsbrunch med min extrafamilj. Hipp hipp hurra och tjipp! 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag fortsätter väl med gratulationerna även i detta forum.
Stor grattis vännen! Önskar dig en underbar dag och fantastisk start på livet som vuxen (på riktigt ;))
Kram

Svar: Tack Ellinor! ❤
Jenny Lina Carlsdotter

2013-09-21 @ 10:47:51
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Miss Marie

GRATTIS! Välkommen in i 30- världen, den är ganska bra ändå! ;) Hoppas du får en finfin dag! :)

Svar: Tack så mycket Marie!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-09-21 @ 12:32:19
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Angus

Grattis du läckra jänta!!! Ses sen! ♥

Svar: Tack! Tack för fina presenter och gör att du kom! Önskar jag hade haft mer tid att prata med dig, men vi kanske kan käka middag någon kväll? Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-09-21 @ 16:36:23
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0