Hipp hipp hurra!

 
Igår var det lillsyrran födelsedag. Det firades med MASSOR av gottis. Och massor med folk. Det var barn och hundar och leksaker högt och lågt och folk överallt. Hon hade öppet hus och det var det verkligen också. Så himla härligt. Fullt med folk betyder fullt med kärlek. Hela dagen satt jag där och såg folk komma och gå. Fint, det. Hon fyller 27, syrran. Så hon är ju inte så liten längre. Och det betyder ju en annan sak. Att jag är ännu äldre. Trettisen närmar sig. Nästa helg är det jag som har hemmet fullt med folk. Och med kärlek också, hoppas jag. Fint. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Wow, vilket brakkalas! Sådant är alltid trevligt.
Nästa gång är det din tur. Hade gärna kommit och firat dig, men får göra det virtuellt istället.
Stor kram

Svar: Ja verkligen!
Ja, det finns tyvärr inte plats i min lya för så många fler inkommande, det blir närmsta kretsen och familj denna gång. Men jag planerar ju en stor fest nästa sommar och då kommer du få en inbjudan! :) Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-09-16 @ 09:29:18
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Ellinor

SV: Du är för söt du ;) Däremellan måste jag få chansen att återgälda din gästfrihet. Du har en stående inbjudan!

2013-09-16 @ 10:21:04
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Lotta

Det är sånt här som är så härligt att läsa! Dina ord, dina fina texter.
God mat, familj, vänner och kärlek. Det blir inte bättre!

Och så finaste du! Jag uppskattar så det du skrev hos mig. Tack för att du ger mig energi och tycka om. Det värmer så himla skönt.

Stor kram <3

Svar: Tack själv fina! <3
Jenny Lina Carlsdotter

2013-09-17 @ 02:33:30
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Sandra

Härligt firande! Massa gott också. Hon kan hon, lillsyrran! Hoppas att ditt firande blir strålande Jenny. Massa hipp hipp hurra i förväg!

Svar: Hihi, tack!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-09-17 @ 11:06:38
URL: http://storstadstockholms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0