Helgminnen. De fina jag omger mig med.

 
Herregud, i morgon är det redan fredag igen! Tiden går så fort, för att låta tantig. Jag kollade igenom mobilen på bilderna från föregående helg igår och hittade de tre godingarna ovan. Shopping på stan med "syrrorna", en god fredagsmiddag med finingen och en liten fördrink med brudarna på lördagen. Jag har så himla fina vänner! Idag ringde två stycken när jag var hemma, sjuk och uttråkad. En pratade jag med i tre (!) timmar. Båda gav mig massa energi och ett varmt hjärta. Ibland kan jag bli alldeles rådlös när jag tänker på hur dessa människor bryr sig om och tycker om mig. Att jag är så lyckligt lottad. De ställer verkligen alltid upp för mig och tycker om mig, precis som jag är. Jag har de senaste åren försökt att omge mig med människor som ger lika mycket som de tar och som just gillar mig för den jag är. Och jag hoppas verkligen att de tycker samma om mig. I alla fall. Jag tycker att jag har lyckats, för jag vågar säga att mina vänner är de allra bästa en tjej som mig kan ha. Jösses, titta vad en sjukdag hemma kan göra. Man har massa tid över till att tänka och filosofera. Men nu kör vi den här torsdagen!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Vilken fin kappa din vän på första bilden har! Vet du var hon köpt den?

Svar: Ja, den är fin den. jag vet tyvärr inte vart hon köpt den...
Jenny Lina Carlsdotter

2013-10-31 @ 22:35:37
Postat av: Christine&Paris

Ja Jag känner mig lika lyckligt lottad :)

Svar: Härligt!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-11-03 @ 15:25:54
URL: http://christineiparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0