Fredagslänkar

 
Fredag. Och vi vill ju ha något att njuta av under helgen. Här kommer en gäng saker som gör mig glad, berör mig eller bara är fina. Idag drar jag till Hufvudstaden för Middagsklubben, "syskon"-häng, kompismys och framförallt: finfest. Bilden ovan visar förra gången samma vän bjöd på finfest. Good times. Ha en fin helg, kompisar!
 
Nu när hösten verkligen är här och färgerna börjar gå över i bara brunt och grått kan man njuta av femton färgglada byggnader som lyser upp din dag.
 
Det här är hjärtskärande men samtidigt så fint, apropå vad jag bloggade om här om dagen: mannen som dokumenterade sin frus cancer. Hemskt men så vackert.
 
Alla bokälskares dröm: de mest spektakulära biblioteken i världen.
 
Och när vi ändå är inne på listor med vackra foton: 31 övergivna platser som kommer att ge dig gåshud.
 
Nu är det snart helg. A Cup of Jo tipsar om en Scratch-and-sniff-vinbok. Jag älskart!
 
Och när vi ändå är inne på vin: Downton Abbey-vin!
 
Avslutningsvis, något som alltid gör mig glad: RÄVEN. Här med en annan sak jag älskar: katten!
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, herremingud. Hur gärna vill jag fota vid nr 11 på de övergivna ställena? Massor! Hoppas du får en fin helg min vän! Kram!

Svar: Ja de är så himla vackra! Detsamma min vän! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-10-25 @ 08:47:09
URL: http://angeliqe.blogg.se
Postat av: Ellinor

Underbar fredagspepp och glädje. Älskar biblioteksbilderna samt de övergivna platserna. Lite reseinspiration kanske ;)
Hoppas du får en underbar fredag och finfin helg!
Kram

Svar: Detsamma vännen! Ska svara dig på fb också. Stor kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-10-25 @ 10:29:47
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0