En smula tidigt


Allstå snön? Vanliga år, när det inte har varit rekordvarmt under både sommar och höst, brukar snön enligt denna bloggs arkiv komma i början eller mitten av november. Men i år: mitten av oktober. Ja, jag sa ju det att det var mycket rönnbär i år. Men lite för tidigt är det väl ändå? Men, den valde att komma på rätt dag för det känns inte lika hemskt (snön är ju inte hemsk i sig, men liiiite hemsk är det ändå så här i oktober) när det är fredag och jag ska sippa champagne och gå på bio med min mammi. Helt ok ändå, så att säga. Trevligt veckoslut, gott folk!
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ojoj, snö allaredan!? Jag hoppas verkligen att den låter vänta på sig ytterligare några veckor här nere. Var tvungen att kolla väderprognosen och ingen snö i sikte än inte.

Låter som en fin fredag går dig till mötes - bubbel och bio i trevligt sällskap är aldrig fel. Blir det Monica Z?

Kram

Svar: Det blir det! Får se om jag tycker om den. :) Ja snön ligger kvar än här! :( Trevlig helg!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-10-18 @ 09:15:04
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Angus

ja det kändes lite i tidigare laget, jag badar ju fortfarande i min hjärna!
Ja men det är väl härligt att vi är olika! Jag gillar ju inte och resa över huvudtaget, det är jag nog rätt ensam om. Så vansinnigt hemmakär och resa bara en liten bit ger mig ångest. Sen går det bra när jag väl är borta. Om du inte vill ha svensk meny kan du inte äta på Gran Canaria! :)

Svar: Haha, jo du min mamma och mina vänner brukar åka och nog FINNS det ställen utan svenska menyer! :) Men jag kan tänka mig att de med svenska versioner är i majoritet.
Jenny Lina Carlsdotter

2013-10-18 @ 10:15:10
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Sofia

Haha jag fick en chock när jag hörde denna nyhet igår kväll och krävde genast bildbevis! Men ja, det verkar ju vara sant, ett helt lands befolkning kan väl inte ljuga för mig samtidigt?!

Svar: Nej, det tror jag knappast! ;)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-10-18 @ 12:30:30
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Christine&Paris

Hjälp! Okej, inte för att vara sådan, men vi ska få typ 20 grader här i helgen. Snö vill jag inte ens tänka på!! Lider med er ;)

Trevlig helg förresten!

Svar: Haha, tack för det! ;) Nej du kan verkligen inte klaga med det vädret, underbart! Njut!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-10-18 @ 22:04:27
URL: http://christineiparis.blogg.se
Postat av: Johanna | Tillvaron.se

Äsch, den försvinner snart igen (eller den kanske redan är borta) :) Hoppas skumpan smakade och bion var bra!

Svar: Ja fast lite av den ligger fortfarande kvar! Ha en fin helg!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-10-18 @ 23:29:21
URL: http://tillvaron.se/johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0