Throwback Thursday

 
I går kväll var jag på Bordeaux-kväll med min franskaklass (mer om det senare) och alla medeltidsbyggnader, kalk- och sandstenskyrkor, vinrankor och faktiskt också en av de mest kända katarslotten som ligger i Aquitaine fick mig att tänka tillbaka. Tillbaka på min resa i Frankrike och Languedoc-Roussillon i somras. Ovan kan ni ta del av bitar av den nostalgiorgie som pågick i min hjärna i går kväll. Perfekt att dela med sig av en torsdag som denna (tillbakablickstorsdag, är det den rätta svenska hastaggen eller?). Nästa sommar åker jag igen. Någon som hänger på?
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vilken sommar vi hade! Båda två fick förverkliga sina Frankrikedrömmar! Jag hänger definitivt på nästa sommar r landet har så mycket mer kvar för mig att upptäcka.
Kram

Svar: Ja verkligen! Min franskaklass pratade om en resa till Korsika nästa år, då tänkte jag på dig! :) Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-11-28 @ 11:04:30
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0