Lördag med bästis






Igår kom en av mina bästa, finaste och äldsta vänner över på kantarellpasta, caprese och rödvin. Till dessert mumsade vi på cederpepparkakor, choklad och en naturgodisbomb bästis hade med sig (jag har aldrig sett något liknande!). Lite glögg på det. Massor av snack om stort och smått och när timmarna gått och det var dags att bryta upp var vi båda rådlösa. Tiden bara försvann. När hon gick var mitt hjärta varmt och mina tänder belagda med en sockerhinna efter allt godis. Underbar lördag. Tack, fina, fina vän! Nu ska jag packa och ladda för en liten Sverigeturné. Vi börjar norröver. 


Kommentarer
Postat av: johanna - tillvaron.se

Vad gott det såg ut. Alltihop! Och underbart med sådana kvällar. Där munnen bara sprutar en hel kväll och man inte vet var tiden tagit vägen. Själafyllande!

Svar: Ja verkligen. Det var en underbar kväll!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-11-17 @ 18:59:10
URL: http://tillvaron.se/johanna
Postat av: Helena

Ja det var sannerligen en väldigt fin kväll! Tack bästa du!

Svar: <3
Jenny Lina Carlsdotter

2013-11-17 @ 20:52:01
Postat av: Ellinor

Vilken underbar kväll! God mat och dryck i fint sällskap, kan det bli så mycket bättre!? Det är sådana stunder man bär med sig med värme i hjärtat.
Kram

Svar: Ja det var faktiskt en underbar kväll. Gav mig energi för hela veckan. KRAM!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-11-21 @ 19:43:20
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0