Sommarfeeling

 
Idag var en sådan dag då man hade velat ha rosépremiär med bästa vännerna på en uteservering. Istället var jag tvungen att jobba över och alla mina vänner var upptagna. Men vet ni? Det gjorde absolut ingenting! För vid halvsjuhugget var det fortfarande t-shirtväder. Solen sken från en klarblå himmel, stan var full av glada människor och jag var till och med lite svettig i min tunna outfit. Så när jag slutade jobbet gick jag upp på stan, log mot alla uteseveringsnjutare, köpte årets första mjukglass och gick sedan runt i mitt kvarter och kollade in grönskan som exploderat de senaste dagarna medan jag mumsade glass och lyssnade på Johanna Koljonen i Värvet (tack Kalaslotta för tipset!). Det var lycka i sin renaste, mest naturliga form. Solendorfiner. Hurra för att värmen och våren (sommaren?) äntligen kommit. Lycka. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Gårdagen bjöd verkligen på efterlängtade sommarfeelings. Sol och värme! När jag var ute och gick efter 20 var det fortfarande alldeles ljummet i luften - lovely!

Svar: Ja så himla underbart!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-08 @ 07:17:35
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0