På min filt

 
Min söndag tillbringas på en filt i Stadsparken bland många, många andra bikiniklädda Örebroare. Jag lämnar bikinin hemma men tog med två böcker och Spanarna i P1 i lurarna. Gårdagens trettis fortsatte ut på lokal med dans och drinkdrickande och vi hamnade på sådana där osmickrande vimmelbilder, tydligen. Jag - som är lite som en gammal tant och mycket sällan går ut och dansar nuförtiden - kände mig lite som 19 igen. Och det är ju lite trevligt såhär i trettiårskristider. Nu: iskaffe och sol! 

Kommentarer
Postat av: link

Det ser ut som att du har det fint Jenny! Vilken härlig kombo med game of thrones (eller hur?) och is-latte.

Tack för dina idoga kommentarer på min blogg också! Det gör mig glad att du faktiskt är där och läser. :)

Jag och Sally tänkte göra en dagstur till Örebro någon gång i juni – förslagsvis i veckan mellan den 18/6 och midsommar. Hur har du det då?

Kramar!

Svar: Ja, och så hade jag med mig en avhandling jag skulle läsa, men till slut blev det bara spanarna... Bok i sängen på kvällen, dock.
Tack själv för att du bloggar så att jag får känna mig närmare dig! <3

Den veckan är ganska full. Jag kan efter jobbet mån-tis, och sedan är jag upptagen ons och åker söderöver tors....Veckan efter är dock wiiiiide open! :) KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-26 @ 15:38:02
Postat av: Angus

Ser ju hel mysigt ut!

Svar: Det var det! Där ska jag hänga ofta i sommar! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-26 @ 16:04:55
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: angeliqe.blogg.se

Synd att jag jobba juu. Precis kommit hem o parkerat huvudet på kudden. hoppas, hoppas vi ses SNART! Kramar

Svar: Ja, det var verkligen synd! jag hade behövt hänga emd dig igår... Behövde Angelicatid! :) Hoppas vi kan hängs snart, kanske i helgen? Jag skulle ha åkt bort men det blev inställt... KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-26 @ 22:23:27
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Lotta

Perfekt ju! Och iskaffe....addicted! Kan inte sluta.

ha en skön vecka

xox

Svar: Ja, det är toppen när det är varmt. ha en skön vecka, du med! KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-27 @ 03:38:51
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0