Kalas

 
Igår var det så kalas för pappa Carl. Jag och mamma fixade och trixade i köket. När vi var färdiga passade jag på att ta en liten fördrink och snacks i solen på verandan. Jag vill bara understryka det faktum att jag hade shorts och t-shirt på mig, Shorts och t-shirt!
 
 
Till förrätt bjöd vi på den svenska klassikern ansjovissmörgås. Till det provade vi mataffärens utbud av alkofri öl. Jag fick mersmak efter London. Och vi gjorde det ute! Så jädra härligt!
 
 
Och så varmrätt. Köttätarna fick oxfilé. Vi andra mumsade quorn. 
 
 
Olivia var såklart med. I natt sov hon hos mig precis hela natten. Hon följer mig hack i häl när jag är hemma. I sommar när föräldrarna är på semester flyttar hon hem till mig igen. Jag lägger min semester så att det passar, Hon är min lilla guldklimp. 
 
 
Till dessert bjöd jag på min rabarbersurpris med vaniljglass. Den blev lite blek, för rabarbern har redan växt sig stor och tjock, och inte så röd. Mumsigt var det i alla fall. Familjen va nöjd. Hurra för pappa!
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Dina matbilder får alltid min mage att kurra =)

Svar: Det är ju ett gott betyg! Tack! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-19 @ 17:21:59
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Allt ser hur gott ut som helst ! Underbart att nu kunna njuta maten ute också !
Kram

Svar: Verkligen! Så himla underbart!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-19 @ 19:32:38
URL: http://storstadstockholms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0