I'm a klantarsle, yes I am.

 
Ja, ännu en matbild. Detta skulle vara ännu ett sådant där mysigt inlägg om hur underbart det är. Och det är det förvisso. Solen lyser från klarblå himmel, jag mumsar lyxfrukost och dagen har härliga planer. Jag inledde dock dagen med att tappa min dator i golvet. Pang. Så att den stängde av sig. Den lever fortfarande men mår inte så bra. Vis av erfarenhet (och min egen klantighet) har jag nu backat upp den. Hårddisken klickar sådär förödande som mina andra datorer gjort på sin dödsbädd. Vi får se (peppar, peppar). Om den här datorn dör är det den fjärde som av en eller annan orsak gör det för mig (en gång var det dock exet som gjorde typ exakt vad jag gjorde i morse fast värre, mitt i mitt kandidatuppsatsskrivande, paniiiiken!). Jag måste ju ändå köpa ny dator, denna var bara en mycket billig, mycket tillfällig lösning när min förra krashade för snart ett halvår sedan. Har någon en bra dator att sälja, hör av er! Eller tips på bra, för den delen. Jag är inte så bra på den världen... I alla fall. Dagens agenda: motionstur (kan man springa idag eller är pollen emot mig igen?), storhandling och sist men inte minst: trettis! Ha en fin och solig lördag, kompisar. Och kom ihåg: backa upp!
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Älskar dina matbilder och vet hur duktig du är på att faktiskt få till den där vardagslyxen. Det må se arrangerat ut för det otränade ögat, men jag vet att det är både äkta och genuint ;)

Önskar dig en riktigt fin helg och hoppas att datorn klarar sig!

Kram

Svar: Tack Ellinor, vad gulllig du är! Jag önskar dig en fin helg också. Datorn uppför sig lite konstigt men lever fortfarande... KRAM
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-25 @ 11:46:10
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Miss Marie

Oj, ett halvar?! Jag har iaf mina i tva ar innan de dor... ;) Darfor jag bara koper billiga datorer nufortiden, de dyra dor bara anda!

Svar: Ja, det hade den här nog också gjort om jag inte tappat i golvet.... ;) Den är faktiskt begagnad (billigadatorer.se som jag skrev om i ditt datorinlägg) så jag förväntar mig inget superbra. Än funkar den men min syrra har lovat att jag kan ha hennes tills jag bestämmer vad jag ska ha. Jag vill ha en mac men de är ju så dyyyyra....
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-25 @ 12:37:14
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com
Postat av: Christine&Paris

Ajdå! Tur du var smart nog att backa upp. Borde jag också göra!

Svar: Ja, jag har lärt mig.... Gör det! Du vill inte mista alla dina fina Parisbilder!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-25 @ 19:34:16
URL: http://christineiparis.blogg.se
Postat av: Angus

Åh nej va fruktansvärt!!! Jag är oxå kass på datorer, och behöver oxå en ny. En stationär, Mac eller PC det är den stora frågan

Svar: Det är ju det. Och det man vill ha är alltid så dyyyyrt!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-25 @ 20:06:00
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Erika

Hej, jag har rensat bland mina kläder och säljer nu allt från 20 kr/st :) Först till kvarn! http://erikasfashion.blogg.se/category/saljes.html

Postat av: Lotta

Backa upp, var det ja. Bra att du påminner mig!
Men så trist med datakrångel. Det är ju en big deal. Jag blir ur fas när elektroniken inte är i form! Har numera en stationär :-)

Hoppas det fixar sig och till en hyfsad penning. Bra början med frullen iallafall!!

KRAM

Svar: Ja än så länge lever den. Men jag ska få låna min syrras så all is good and well! :) Ha en underbar söndag, Lotta!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-25 @ 22:25:07
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0