Fredag

 
Den här veckan blev ganska full, om man säger så. Jobb mest hela tiden. Har ett berg av disk hemma, massa tvätt som behövs ta hand om och en tom kyl. Men jag struntade i allt det. Stressade runt in i sista sekund och tog i stället bussen mot småstaden. Efter ungefär tre och en halv sekund hade jag totaldäckat och vaknade när vi var framme. Här blev jag i vanlig ordning hälsad med middag, bland annat den mumsiga salladen med parmesan ovan.  Nu ska jag ta det lite lugnt, ta en yogaklass med mamma, fira pappa som fyller år, krama på resen av familjen, gosa med katten och läsa. Tror jag. Nu går jag in i småstadsmode. Over and out! 
 
 

Kommentarer
Postat av: lotta

Dina helger....love them!!!

Låter så skönt och härligt. Njut av familjen, katten och ta det lugnt. Vi kanske hamnar på museum, men du vet ju att god mat alltid kommer med på listan också ;)

KRAM!!

Svar: Detsamma hörru! Stor kram och trevlig helg!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-18 @ 02:20:31
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Det låter som den perfekta helgen efter en tuff vecka. Skönt att ha dessa tillflyktsorter att dra sig tillbaka till. Jag sitter i skrivande stund på väg till en av mina...
Önskar dig en fortsatt fin helg vännen!
Kram

Svar: Ja, det är alldeles, alldesles underbart! Ha så trevligt, du med!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-18 @ 17:35:20
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Erika Cao

Salladen såg så mumsig ut!

2013-05-21 @ 08:15:54
URL: http://erikacao.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0