Afternoon tea på London Marriott Park Lane - Mayfair

 
I söndags var det så dags för vårt afternoon tea. Förra gången vi var i London provade vi The Wolseley (se det HÄR) och denna gången ville jag hitta något lika lyxigt. Det var fullbokat nästan överallt men efter ett tag hittade jag The Marriott Park Lanes restaurang och bar. Det stod att dresscoden var smart/casual men jag fick av övriga gäster känslan att det lutade mer åt casual. Det var jättefint och väldigt lyxigt - men inte riktigt lika stiff som på The Wolesley. Båda ställena har ju sin charm på sitt sätt, men detta var lite mera avspänt, hade en lite modernare touch och med en hemmakänsla. Jättemysigt, faktiskt. Servicen var jättebra och vår servitris - som såg ut som en ung Keira Knightley förresten - var nästan för tillmötesgående. Vi satt där en bra stund och jag som inte direkt var hungrig när vi började rullade ut när vi var klara. Det var en jättemysig stund, lyxigt och underbart! 
 
London Marriott Park Lane - Mayfair, 140 Park Lane, London, W1K 7AA
 

Kommentarer
Postat av: Cassandra Lagermark

vad underbart mysigt!!

2013-05-03 @ 18:03:34
URL: http://chai.webblogg.se/
Postat av: Annika

Gott :)

2013-05-03 @ 20:17:09
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Angelica

Gött! och för att vara lite ytligt, fan va snygg du är! Jackan/tröjan, gillar!

Svar: Nej men tack snälla! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-05-04 @ 06:51:32
URL: http://angeliqe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0