Påskdagsglimtar

 
Fika i solen, ett påsk"ägg" som favoritpojken gjort själv till mig och fyllt med godis han tycker passar mig, lek med alla hans påskharar och uppdateringar med hans underbara föräldrar. Det var en liten bit av min påskdag. Som har innehållit - och ska komma att innehålla - massa mer. Det må vara fullt upp, men det är också väldigt härligt! Jag hoppas att alla har fått njuta av den underbara påsksolen lika mycket som jag har. Den ger så mycket energi att man nästan känner hur kroppen laddas och blir stark, glad och lycklig. Trevlig påskdag, gott folk!
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh så gott!!:-)

2013-03-31 @ 20:28:17
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0