Paris

 
I söndags var Anna hos mig och debriefade mig om hennes Parisresa (samt gömde sig bland tulpanerna och tittade på när jag bakade fransk äppelkaka). Det är härligt att höra om någons första gång i en stad när man känner staden i fråga så väl. Speciellt när man älskar staden så mycket som jag älskar Paris. Kika in på hennes blogg så kan ni se hennes fantastiska bilder från staden! Hon har lovat flera inlägg, så gå in ofta. Man vill ju inte missa. HÄR kan ni kika på det första Parraninlägget. Paris genom en förstagångsbesökares ögon alltså, två tummar upp!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för tipset! Har kollat in.... vill läsa allt om Paris!

Svar: Då ska du kolla in "Jenny i Paris" i den här bloggen också! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-27 @ 17:01:35
URL: http://bolost.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0