Oldies but goodies, igen

 
Alltså varför köpa nytt när man kan återvinna genom att köpa gammalt - som ändå oftare är finare? I helgen körde jag ett second hand-race på Myrorna (som är ett mycket hett tips, sjukt mycket fina grejer på detta Myrorna!). Jag hittade en fin gammal våg att ha blommor på och en gammal patinerad nysilverbricka som jag tror kommer stå på mitt nya matsalsbord när det kommer i veckan. Jag säger tror, för det passar ganska bra på matbordet i köket också, och då får jag ju beskåda det oftare... Vi får se. I alla fall så är jag sjukt nöjd med mina fynd, som kostade precis över två hundralappar. Två tummar upp!
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Love! Det är det bästa fynden. Det gamla och slitna.

Svar: Precis- Älskart!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-18 @ 07:21:59
URL: http://angeliqe.se
Postat av: Ellinor

Kan inte annat än att hålla med! Second hand/loppis är bra ur flera synpunkter. Dels ur miljö-/konsumtionsaspekten men också då i alla fall jag gillar saker som har en historia.
Skall bli spännande att se ditt nya matsalsbord också!
Kram

Svar: Ja, visst är det så! Och mitt nyårslöfte var ju att snåla mindre. Jag kommer såklart visa bordet på bloggen så snart jag kommit iordning! :) Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-18 @ 08:16:34
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Sara Björk

Snyggt! =)

2013-03-20 @ 18:06:48
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0