Ok, då

 
Ja men ok då, kanske att det eventuellt blev lite för mycket den här veckan. I alla fall slutet på den. Men i eftermiddags slutade den internationella konferensen jag anordnat - en av anledningarna till veckans galna arbetstempo - och deltagarna överöste mig med både lovord och presenter. Sådant värmer. Parallellt med detta blev idag ett delmål i ett stort projekt som pågått i flera år - och som jag fick ta över när jag började - klart. Det firades med marsipantårta. Sådan värmer ju också. Men jag körde denna arbetsvecka ända in i kaklet och fick ställa in mina fredagskvällsplaner på grund av akut blykeps. När jag på vägen hem från jobbet gick och handlade höll jag på att somna i kassakön. Nu ligger jag i soffan med mysbrallor, tvättat ansikte och mina allra fulaste men allra bekvämaste underkläder (jajjamen). I kväll är det jag, onyttigheter och Netflix som gäller. Trevligt fredagsmys, kompisar! Over and out.
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det låter som en perfekt fredagskväll efter en krävande vecka och du har gjort dig mer än väl förtjänt av både god mat samt lugn och ro!
Önskar dig en fortsatt fin helg!
Kram

2013-03-22 @ 19:23:54
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0