Kvalitetstid på Hudoteket

 
Idag hade som sagt jag och mamma bokat in oss på en varsin helkroppsmassage på Hudoteket i Jönköping. Egentligen var det pappa Carl och min ömma moder som tillsammans fått en behandling var i en Smart Box. Men min fina pappa donerade osjälviskt sin del till mig. Idag var det så dags. Hudoteket har funnits i 30 år och är Sveriges största dagspa, med fyra våningar och 72 olika varumärken i shoppen. Det är utomordentligt bra service, schysst kundtänk och härlig atmosfär. En av de bästa ställen jag besökt faktiskt. Kanske DET bästa (efter Veronicas, då såklart). Även om det kanske inte är riktigt min grej med botox och fillers, som de också erbjuder. Men det kan man ju skippa! Mamma - som just nu lider av grov ischias - var mycket nöjd med sin massage och jag likaså. Min massör meddelade att jag inte var så jättespänd och att jag inte hade speciellt många eller stora knutor. Förstår ni?!? Coreträningen och min proaktiva inställning till mitt tillfrisknande har faktiskt hjälpt. Helt fantastiskt ju. Dessutom är massage ett utmärkt sätt att ännu en gång träna på att vara i nuet. En mycket lyckad eftermiddag var det. Nu slappar vi i soffan innan tjejmiddag ikväll. Detta är en alldeles fantastisk helg!
 
Hudoteket, Östra Storgatan 6, Jönköping, 036-12 06 66
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

USch för Ischias, vet hur det är :/ Skönt för er =)

2013-03-09 @ 18:04:59
URL: http://saaraaaa.blogg.se
Postat av: Y A S M I N E

Wow, vilken inredning!

2013-03-10 @ 12:09:29
URL: http://medy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0