Gåvor som peppar

 
Jag hade ju som sagt en konferens i veckan. Deltagarna kom bland annat från Nord- och Sydamerika och Västindien. Och de var så nöjda med allt att de hade med sig presenter till mig. Då blir man ju extra glad, för det betyder ju att de till och med tyckte om mitt arbete i förberedelsefasen och tänkte på mig redan innan de åkte. Jag har inte varit bortskämd med arbetsberöm (ambassaden till exempel var mer arbetsplatsen som tog allt för givet och bara krävdre, krävde och krävde) så jag suger i mig som en svamp. Och blir peppad att göra ett ännu bättre jobb i framtiden. Ovan ser ni en liten söt ljusstake från Mexico City och Lönnsockerlönnlöv från Ontario. Ljusstaken får bo på min sliverbricka och det kanske blir ett lönnlöv till lördagsmyset. *Ler stolt*.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0