Earth Hour

 
Jag har inte alltid observerat Earth Hour. Något år har jag glömt det, ett annat var jag på restaurang (fast då släckte de ner på restaurangen - Wongs var det faktiskt). I år - då mitt nyårslöfte var att spara mer på naturen och våra resurser - kändes det dock helt rätt. Jag ska villigt erkänna att datorn fick stanna på, men istället kompenserade jag med att köra Earth "Hour" redan från sjuhugget. Det var riktigt mysigt, och även om det är en mycket liten handling så kändes det stort. Det handlar ju om att skapa medvetenhet. Jag såg att Eiffeltornet, Kungliga Slottet i Stockholm och Sydneys operahus var nedsläckta, bland annat. Släckte ni ned?
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Yes, fast tvn var på. Men inga lampor eller datorer. :)

Svar: Bra där!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-24 @ 17:21:19
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Angus

Javisst!Fast precis som hos Sara så var vår tv på :)

Svar: Det är ok. Något "offrade" man i alla fall! :)
Jenny Lina Carlsdotter

2013-03-24 @ 18:59:31
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0