Stadsträdgården

 
Tisdagskvällen tillbringades i Stadsträdgårdens restaurang, som efter en liten skur badade i solsken. Det var chefen som bjöd in till middag, och det bjöds på mumsig grillbuffé och kaffe med kaka. Jag hade jätteroliga bordsgrannar och fick mig ett och annat gott skratt innan jag vandrade hem i sommarkvällen. Jag kan verkligen rekommendera Stadsträdgården. Restaurangen ryms i ihopsatta växthus där det växer allt från fikon till pelargoner och maten är mer än mumsig. Såg att de hade helgbuffé för 125 kr. Bästa helgidén! Är det fint väder kan man sitta ute och det finns till och med solstolar att njuta i. En riktig Örebropärla!
 
Restaurang och Café Stadsträdgården, Floragatan 1, Örebro, 019-13 98 35
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser riktigt mysigt ut!

2013-06-05 @ 11:16:40
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Annika

Det ser verkligen mkt, mkt mysigt ut. Lite som Rosendahl i Sthlm. Så smart att lägga restauranger i växthus etc.
Gillar det.

Svar: Ja, eller Vinterviken (som jag älskar). Jag gillar det också, väldigt mycket. Kommer nog tillbaka snart!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-06-05 @ 14:19:01
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Postat av: Angus

Mm mysigt, jag luncha där idag. Maten va sådär, kanske hade otur med lunchen idag. Mos och nån fisk och wallenbergare, men den va oätlig. Miljön väger upp det hela! :)

Svar: Det är sjukt mysigt där!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-06-05 @ 23:23:12
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0