Sommarkväll


I går flexade jag ut tidigt och träffade upp med lillkickan och hennes mamma. Vi packade picknickväskan och begav oss till Stadsparken. Trots att den mycket varma och fina dagen mulnade på lite på kvällskvisten hade vi en underbar picknick med massa god mat, skratt och härliga samtal. Lillkickan har fyllt två, så picknicken var lite av ett kalas för henne. Hon fick paket - eller kapeter som jag kallar det - av mig, och de var såklart roligare att öppna än vad de innehöll, som alltid med barn i hennes ålder. I paketen låg bland annat den lilla blazern ovan i mjuk jersey, och jag jagade - till lillkickans förtjusning - födelsedagsbarnet runt halva parken för att föreveiga den på. En jättemysig kväll som värmde både hjärta och själ.
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Mysigt =)

2013-07-10 @ 09:15:35
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Vilken supermysig kväll! En perfekt sommarkväll :)
Så söt hon blev i sin jacka också.

Här har det också regnat under morgonen men det sägs att det skall spricka upp, vilket jag hoppas stämmer. I kväll vankas det nämligen ännu lite trevligheter utomhus ;)

Önskar dig en fortsatt fin dag!

Kram

Svar: Du måste skicka ett litet uppdaterings-sms snart alltså! :) Ha en ljuvlig kväll då, jag ska faktiskt ut på äventyr också, middag med Anna på Slottskrogen! :) Kram!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-07-10 @ 09:44:10
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Ellinor

SV: Ber om ursäkt för mitt sms sent häromnatten ;) Skall skicka ett mera sansat sådant så snart jag "landat" lite.
Önskar er en riktigt trevlig kväll!
Kram

Svar: Haha ingen fara. Så sent var det väl inte? :) KRAAAM!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-07-10 @ 10:44:00
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0