Nytt

 
Om man behöver lite nytt i livet men ännu inte gått på semester, inte har tid eller dineros att göra något radikalt eller bara är lite uttråkad, då kan man göra små förändringar i hemmet. Det tycker jag piffar upp. För några veckor sedan gjorde jag en rejäl utrensning av garderoben och det känns så renande och härligt. Här om dagen fixade jag och trixade lite i köket. Upp med en tavla (bara sju månader efter jag flyttade in...hmm) och skruvande av ett kakfat jag köpt och nu använder som fruktfat. Lite piff i köket som gör att livet känns lite nytt. Ganska gött, faktiskt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Så fint fatet blev! Bra köp där (Y)
Det tar tid att bo in sig och jag tycker att man också skall få låta det ta tid. Då får man det (förhoppningsvis) perfekt och precis så man vill ha det!
Kram

Svar: Hihi, tack! Ja det hoppas jag med! Kram
Jenny Lina Carlsdotter

2013-07-03 @ 11:56:33
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Erika Cao

Jag älskar också att pyssla hemma. Det ger mig ro!

2013-07-03 @ 15:19:42
URL: http://erikacao.blogspot.se
Postat av: ma

Hej!
Kul att se att du bloggar igen. kan du inte ta några kort på olivia i din lägenhet och lägga upp? kram från Ma

Svar: Hej mammi! Jo, jag ska ta några fina kort och lägga upp! Puss och kram och krya på dig!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-07-03 @ 15:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0