Som en ängel från himmelen

 
Den är veckan har varit lite tuff. Dels är det nog det de flesta på mitt jobb verkar lida av - julbaksmällan så att säga, dels lite personliga saker. Då är en fika med en kär vän som en ängel från himmelen. Speciellt med denna vännen. Titta på henne, hur söt hon är! Utan och innan, kan jag meddela. Vi firar i år 27-årig vänskap. Att dessutom får njuta av en god semla gör det hela ännu bättre. Men mer om semlan i morgon. Så länge njuter jag av känslan att ha en vän nära. Det är nämligen inte lika många är i Öret som det var i Hufvudstaden. Som tur är får jag äta kakan och ha den, då jag kommer att tillbringa en hel del tid i Hufvudstaden och med mina vänner där framgent. I alla fall. Vänner och semlor, två tummar upp!
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Fina du, tack för en mysig date! Puss

Svar: Tack själv min vän! Snabbt kommenterat, bloggade just! :) Love you, puss
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-10 @ 20:48:45
Postat av: Mia

Är det så? Jag hör ju att det är absolut nödvändigt att du ringer och uppdaterar mig imorgon.

Bisous

Svar: I will! Bisous!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-10 @ 21:04:27
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0