Lördag

 
Lördag igen. Det går så fort, jag förundras. Trots att denna vecka som jag nämnt tidigare varit lite tuff, har den bara swischat förbi. Jag välkomnar helgen med Alex och Sigge och helgfrukost. Som en liten present till mig själv. Helgen bjuder på massa kul och jag njuter av att sitta här och veta att jag har allt det där framför mig. En fin stund. Kanske läser jag lite Game of Thrones innnan jag kickar igång dagens träningspass, kanske gör jag lite semifreddo till kvällens middag. Fint.
 
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Du kanske har svarar i nått slags svarstjosan om hur msn lyssnar på det men jag är så kass på att gå tillbaka och se sånt... Så hur lyssnar jag oxå på detta Jenny?

Svar: Nu har jag svarat dig på din blogg! :) KRAM!
Jenny Lina Carlsdotter

2013-01-12 @ 13:07:54
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0